久々お友達とカラオケなんて行って来ました。

アンナちゃん、山田るまさん、アネモネさんという女性3人(微妙!?アンナちゃんはオネエマン)に囲まれての80'sしばりでした。



 Desire中のアンナ



アンナちゃんは明菜ファンで振り付けばっちりで完璧なDesireを歌ってくれました。やまだるまさんは得意のアニメ声を織り交ぜて名人芸を披露!アネモネさんピンクレディーコピーバンドやったりしてて、引退時の"OH"とかさすがの選曲でした。

僕は久々にマッチ、佐野元春尾崎豊なんかを歌ってるというよりほとんど怒鳴ってるだけだったような??

いやあ、歌は世につれと、いいますがほんと時代感っていうのは確実にありますね。



にほんブログ村 英語ブログへ
にほんブログ村


KARAOKE 80's

I went KRAOKE with 3 ladies friends,Anna,Ymada-Ruma and Anemone (Anna is Onee-Man in fashion ).

We made a rule that only 80's songs were allowed to sing at the party.


Anna, a big fan of Akina Nakamori, gave a perfect performance of Desire , both sing and dance.

Ymada-Ruma showed a great technic of Anime Voice.

In Anemone's selection ,"OH"/Pink Lady's last song, for example, her repertoire was very specialized.

I sang ,,,just shouted,,,,Match,Motoharu Sano,Yutaka Ozaki .etc.



We found the songs reflects the times under the rule of the 80's KARAOKE night.





Anna's Blog http://okamanna.laff.jp/blog/
Ymada-Ruma's Blog http://blog.livedoor.jp/yamadaruma/