2009 Indian Music

Here is two clips captured in India Varanasi.

First one is at a small concert at a music school.Picture is dark but sounds nice.

The other one is an old man singing his chant through the eclipse that might be religious.




音楽タグのところで音楽がトップに無いのも何かなあ?と思いましてとりあえず置いておこうかな。

2009年7-10月にインドをぶらついたときのバラナシでの事でした。

あの日食はぶっ飛びでした。ダイアモンドリンクとファイァーフレームがバッチリ見えましたよ!


にほんブログ村 音楽ブログ DTM・MIDIへ
にほんブログ村